Sales en non-sales betrekken in het verkoopproces
Blended Consultancy heeft een structurele en meetbare aanpak die je medewerkers leert om saleskansen te spotten en op te volgen. Wij helpen opdrachtgevers om de klantrelaties onder controle te krijgen door:
- Analyseren – Waar liggen de meeste kansen om je omzet dankzij aandacht voor bestaande klanten te verhogen?
- Meten – Wat kunnen je werknemers doen om kansen te spotten en ervoor te zorgen dat deze daadwerkelijk worden opgevolgd?
- Activeren – Hoe kun je effectief cross- en upsellen en houd je de deur dicht voor je concurrenten?
Onze leerprogramma’s
Effectiever resultaat en meer omzet uit je (bestaande) klanten vraagt om een andere manier van samenwerken met je klanten en je medewerkers. Inzicht in gedrag is hierbij van groot belang. In onze leerprogramma’s helpen we je daarom aan de hand van Continuous Blended Learning en richten we ons op:
- Focus op verandering in gedrag
- Structurele aandacht voor commerciële kansen
- Jouw praktijksituatie
- Directe toepasbaarheid op de werkplek
- Meetbare resultaten
Blended Consultancy biedt leerprogramma’s voor verschillende soorten professionals binnen je organisatie:
Over Blended Consultancy
Blended Consultancy adviseert, traint en coacht sales en non-sales medewerkers
Wij geloven dat organisaties (met dezelfde mensen) effectiever resultaat kunnen boeken door de klassieke muren tussen sales en non-sales af te breken.
Met onze gestructureerde aanpak geven we opdrachtgevers meer grip op sales. We zorgen voor controle, analyseren en zetten aan tot doen met een mix van on- en offline blended leerprogramma’s. Daarnaast bieden we met onze webapplicatie (Het Digitale Kladblok) medewerkers een praktisch hulpmiddel die ze kunnen gebruiken in het commerciële proces.